Sunday, May 9, 2010

Kepala yang agak blurrr...*tired*

Salam buat semua,heheheheh...

Gara-gara kononnye nak tido lewat sikit mlm dulu semalam,aku x tido semalaman..
*padan ngan muke aku* sebab apa x dpt tido?? hahahaha... mai sini aku nak habaq sket... aku ade la search pasal junko furuto iaitu seorg gadis yg mati sewaktu die berumur 16 thn 1986. Aku carik info thru google n jumpe la citer mengenai panderitaan gadis tersebut yg agak DETAIL and SPECIFIC ttg panderitaan gadis tu selama 44 hari yg di-kidnapped oleh bf die and 3 org lelaki lain... *kesian gile...TT_TT* ape yg menyebabkan aku carik details sampai sebegitu rope??? semuanye based on lagu gazette yg bertajuk "Taion" yg sorg kwn aku ni bgtau lagu ni berkisarkan kisah benar yg berlaku di jepun ,wallahualam...

Disebabkan aku bace artiikel2 tu la aku x dpt tido semalaman sampai la ke hari soknye... *gangguan gangguan gangguan*...

4 comment(s):

Wahidah Shukri said...

penah baca artikel tu
pehhh...
gila scary
dah la mayat dia letak dlm tong minyak,
pastu taruk simen lak..
ishh..
*kalo xsilap.. lama dah baca.. hahaa*

SanzoSama said...

btol3x... sbb tu la aku x dapat tido mlm tu...@,@
*pening pening pening*

Tensai7 said...

16 tahun pd 1986. hmm~
1986 - 16 = 1970

waaah~ lagi tua dr GACKT rupanya OoO kalo pompuan 2 hidup skarang ni

SanzoSama said...

aku bace je artikel tu skali imabs time tuh,takot nak bace lelebih,scary gile....

Post a Comment